Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Agony - 21 februari 2009 21:52

de flesta killar har ännu inte fattat att de flesta tjejerna inte går på när de smörar för en, igår var jag på riktigt dåligt humör(PMS antar jag) och en kille verkligen lägger i högsta växeln för att smöra för mig, vad händer med mig då? JO, jag fattar att han bara vill knulla, okej, nu tänker ni säkert " det kanske inte alls är sant, han kanske är genuint intresserad" men han känner mig inte så sakerna han sa är helt enkelt inte sanna. Det sorgliga är la att många tjejer antgligen har gått på detta smöreri, för annars hade han la inte forsatt lr?

pratade med en tjejkompis om detta idag, och det hon påpekade var att de männen som smörar, alltså inte menar det de säger, utan bara säger det för att de tror att de kommer få till det snabbare, förstör för de män som verkligen menar det de säger. För kvinnor som har blivit lurade genom smöreriet slutar snart tro på ALLA fina ord!

så pojkar, snälla sluta smöra, när ni väl känner en kvinna grundligt, och verkligen älskar henne, då kan ni säga hur mkt ni tycker om henne, hur mycket ni bara vill sitta och hålla om henne, hur mkt hon betyder för dig. Och glöm inte: action speaks louder than words!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards