Alla inlägg under maj 2009

Av Agony - 3 maj 2009 23:19

jag ska sluta skriva på denna blogg, i alla fall under en lång period, kommer kanske ta upp det på nytt på någon annan adress, jag säger hej då till mitt känslomässigt struliga liv och säger: "välkommen tillbaka, bitterfitta"

för det är just det jag är, en bitterfitta, hellre det än att gå omkring o bli sårad...


jag är trött på hela mänskligheten, fler och fler i min omgivning har visat sig vara svagare och mer omoraliska än jag nånsin trott. Folk saknar respekt och etikett, de vet inte hur man ska bete sig på ett acceptabelt sätt och jag är riktigt trött på det!


Ta tag i era liv och skaffa er innerlig lycka, prata bara moral om ni själva kan leva upp till det och var inte så jävla snabba med att döma andra människors beteende, för ni är fan inte mycket bättre själva om ni tittar er noga i spegeln! ordna upp era egna liv innan ni sitter och snackar om hur fel någon annan lever sitt liv, det är deras val och det är de som kommer få leva med konsekvenserna, inte du. Okej, nu låter det som dubbelmoral för att jag nyss skrev om att jag inte orkar med mänskligheten, men då handlar det om när du blandar in andra människor i ditt problem och de får ta en del av smällen, klarar du själv inte av de val du har gjort ska du fan inte skjuta över problemen på någon annan... Sköt du ditt så sköter jag mitt! Blanda inte in mig i ditt liv så länge som du inte har tänkt att även jag kommer få något fint utav det, en relation bygger inte på att bara ta, det handlar om att ge också! Ställer någon upp för dig ska du vara jävligt noga med att visa att du finns där också, annars kan det gå åt helvete jävligt snabbt. Försök inte utnyttja mig, för tro mig, på ett eller annat sätt kommer smärtan du orsakat mig komma tillbaka till dig, fast 200 gånger värre!



Hej då soft me, och välkommen tillbaka bitterfittan, du är efterlängtad!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards