Direktlänk till inlägg 7 april 2009

gröööööööönsvart

Av Agony - 7 april 2009 10:53

I flera veckor har jag haft en klump i magen, i söndags var den enorm och jag kunda inte känna något annat, när jag stog på Gamla Ullevi visste jag inte vad jag skulle ta mig till, läktarna fylldes och jag kände mig mer och mer hemma.

Efter 6 minuter släppte det lite, GAIS ledde med 0-1. När ujs kvitterade satte sig klumpen uppe i halsen och jag ville gråta. Att vi skulle vinna med 1-5 var det väl ingen som trodde, och att det nu blev så är det fortfarande svårt att tro. Det var den lyckligaste dagen jag har haft på ett halvår. När jag sedan läste tidningarna dagen efter, blev jag lite förbannad eftersom att det aldrig står att GAIS kan göra något bra, det stog om hur uselt ujs var och hur urkass deras målvakt var, okej, det kan jag hålla med om, men enligt pressen kan GAIS aldrig vinna för att de är bra, utan det handlar alltid om tur eller om att det andra laget spelade dåligt.

Jag orkar inte bry mig om det, för jag är lycklig för att de vann, inte blev mitt humör direkt sämre när DSS igår förlorade mot Hif! jag får äntligen slänga tillbaka lite skit på dem, jag insåg att jag inte ska slänga för mycket skit på dem, eftersom att jag kan få äta upp det lika snabbt, men vafan, lite måste jag ju få hämnas, eller hur?


Det är så jävla gött att ställa sig i klacken, skrika tills rösten inte håller mer och bara känna hur ens inre aggressioner kommer ut! Hur pressen släpper och man går därifrån som en helt ny människa! Jag känner att detta kommer bli ett bra år för GAIS, som vanligt med GAIS kommer vi möta många motgångar, men vad hade GAIS varit om det inte vore för alla dessa motgångar? Det är inte för inte som det som det krävs en stark karaktär för att vara gaisare!


GAIS ON

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agony - 25 januari 2010 15:22

förlåt för världens sämsta uppdatering, men antar att inte många följer bloggen längre...   Har börjat tänka på döden mycket senaste tiden, inte för att jag är gammal och den närmar sig på ett naturligt sätt, har bara insett att döden inte är för...

Av Agony - 3 oktober 2009 18:53

Hösten är på ingång, och för första gången känns det inte som att jag kommer gå under! Känns klyschigt att säga, men jag är verkligen glad att jag har någon att dela kalla och regniga höstkvällar med. Tidigare höstar och vintrar har verkligen inte ...

Av Agony - 23 september 2009 20:13

Har så extremt många tankar just nu, men har inte riktigt hittat rätt sätt at formulera alla tankar på. Får ta och samla mig någon dag, kanske imorgon när jag bar aska tvätta o städa hela dagen, brukar vara bra för att kunna tänka lite.   I alla ...

Av Agony - 21 september 2009 17:00

Har precis börjat en ny kurs och därmed helt nya människor och en helt ny sorts umgängeskrets! Det finns en tjej i klassen som verkligen utstrålar godhet, en sån människa man själv vill verka vara. Hon är verkligen helt underbar och jag avundar hen...

Av Agony - 17 september 2009 11:47

Lyssnade på debatten förra veckan angående exprimentet som satts igång där en man ska försöka pumpa ur mjölk ur sina bröst. tydligen har detta expriment gjorts på män innan och vissa har lyckats producera bröstmjölk. Det jag tycker om detta är att ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards