Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Agony - 27 mars 2009 22:32

jag har alltid drömmar om att göra något så enormt stor för de jag älskar, delvis kanske för att jag är så jävla urusel på att uttrycka mina känslor med ord, men också för att jag är så jävla svag för sånt själv. Det kanske är cheezy, men jag skäms fan inte för det.


Som när man på idol har det där temat där man får dedikera låten man ska sjunga till någon, jag börjar nästan lipa, jag tycker det är så jävla fint. nåt sånt vill jag göra, okej, idolgrejen kan jag ju bara glömma, men på något annat sätt, kanske när jag blir statsminister som jag alltid snackar om;)


Man hade inte varit något utan de människor som finns i din omgivning, så varför ska man inte visa det inför alla? De förtjänar att få det bästa! Nu menar inte jag att man ska sitta o snacka om att man älskar den o den, ord betyder inte så jävla mycket, men att visa att man alltid kommer finnas där, o visa att de personerna har hjälpt dem dit man är! Uppskattning är något som det finns för lite av idag, det är något som borde uttryckas mer, för tänk efter själv, vart hade du varit idag utan de som funnits vid din sida och stöttat dig?


visa uppskattning innan det är för sent!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards