Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Agony - 6 mars 2009 13:19

fick ett samtal häromnatten (närmare bestämt klockan 4 på natten) av en kille från stockholm: "hej, jag är i Göteborg nu, kan inte du komma in till mig så att jag får träffa dig"... mitt svar var nej, jag är inte inne i Göteborg just nu, och det är inte så mycket lokaltrafik klockan 4 på natten mitt i veckan. Han sa istället då att han skulle höra av sig morgonen efter så att vi kunde hitta på något. Jag fattade la att han inte kommer göra det, han ringde mig för att han var fyllekåt och ville att jag skulle komma till hans hotellrum.. Men igårkväll blev jag lite för förolämpad, så jag skickade iväg ett sms till honom där jag sa att han lika gärna bara kunde sagt att han ville knulla... han blev inte så glad för det smset, men det är inte alltid lätt att ta sanningen. Det är kanske många tjejer som bar ahade godtagit en ursäkt och sen låtit det vara, men jag hatar när folk inte kan stå för att de bara vill knulla! de e la lika bra att säga det, vi brudar är fan inte korkade, vi fattar vad ni vill!!!!!

om han hade varit kvar i göteborg nu, hade jag ringt honom o bett han träffa mig, och så skulle jag gått fram till honom och knäat honom i skrevet och gått därifrån!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards