Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Agony - 15 mars 2009 23:01

har gått igenom ett antal förjävliga månader nu, mått ordentligt med piss, men känner nu att jag håller på att klättra uppåt igen.

Igår satt jag och tittade på melodifestivalen med min lillasyster, vi satt o skrattade lite, hon berättar om sina tonårsbekymmer och jag försöker hjälpa henne lite, men vet att i den åldern så gör man lite som man vill oavsett vilka råd man har fått.

Ett tag satt vi bara tysta och jag kollar bara på henne, efter ett tag så vänder hon sig om och tittar på mig och ler, jag ler tillbaka och känner hur detta leende verkligen kommer ur sann lycka och sann kärlek, känslan fyllde upp hela mig, jag blev riktigt lycklig, denna känslan har jag inte haft på riktigt länge kan jag säga, och det var helt underbart. Ett leende som spreds över hela mig, jag vet inte varför det kom just då, kanske var det för att jag kände mig så avslappnad, att det var så lätt att umgås med henne, att mina problem för en sekund försvann från mig och jag fick en distans till det hela. Jag ser i alla fall detta som ett stort steg på vägen till att bli mig själv igen, att känna denna lycka igen, att kunna klättra uppåt igen, för är man på botten finns det bara ett håll att gå åt eller hur?

Jag fick upp hoppet, jag vet att min syster mår bra, jag vet att jag själv är på god väg att må bra, det känns helt underbart! tack min älskade syster för att du är den du är! hoppas att du fortsätter se så lätt på saker, låt ingen trampa på dig på vägen, för din väg kommer gå så oerhört lång, ta bara bort alla tvivel du har inom dig så kommer du klara det, för att det finns ingen annan i hela denna världen som tvivlar på att du kan bli det du vill bli! det är bara du som är ditt egna största hinder, det kommer komma en tid, då du hittat dig själv som kommer göra dig oövervinnelig, ingen kommer kunna trycka ner dig! du klarar det så fint så, syster min!

Av Agony - 15 mars 2009 02:28

filmen gick på tv nyss, grym film, sanningen blir upptryckt i ditt fejs på ett ibland obehagligt sätt...man måste ibland inse hur stor påverkan man har på människor ändå... hur stor förebild man är för vissa människor, man kan ändra stora delar av deras liv, men se bara till att ändra dem i RÄTT riktning.

"So I guess this is where I tell you what I learned - my conclusion, right? Well, my conclusion is: Hate is baggage. Life's too short to be pissed off all the time. It's just not worth it."


LÄS OCH LÄR!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards