Alla inlägg den 24 mars 2009

PMS

Av Agony - 24 mars 2009 23:20

Jag har PMS, det vet jag när jag kan börja lipa till vad som helst, jag blir så jävla sentimental. Nyss kollade jag på Brothers and Sisters, och i vanliga fall brukar jag tycka att det är ganska sött, men blir lite äcklad av att familjen alltid framstår som en perfekt amerikansk familj, alltså precis som familjen vill framstå, allt är så jävla perfekt! smörigt som fan. Men idag bara lipade jag genom hela programmet, jag är sån mes!



Jag har kommit fram till att jag är känslomässigt störd, jag lyckas alltid bli intresserad av fel män! Det är alltid något som gör att jag inte kan vara med den personen, jag faller verkligen inte ofta, jag har svårt att bli genuint intresserad av någon. Denna gång är nog värre än de andra, jag är intresserad av en gift man, såg ni?? GIFT MAN! är jag helt jävla urblåst eller? Det kan aldrig gå rätt, för det första skulle jag inte göra något med honom, det är för fel, för det andra, hur jävla stor är risken att han kommer skilja sig? jag är ju bara rakt igenom korkad om jag tror att han kommer göra det! det värsta är att jag är redan korkad som blir intresserad av en gift man, det är bara dömt att misslyckas, men som sagt, det är svårt för mig att bli intresserad. När jag väl blir intresserad så är det verkligen något speciellt med den människan. Jag blir bara så jävla trött på mig själv, frågan är om jag någonsin kommer ha ett normalt fungerande förhållande, jag är ju som sagt känslomässigt störd. Förbjuden frukt är det enda som attraherar mig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards