Alla inlägg den 30 december 2008

Av Agony - 30 december 2008 23:32

hur vet man när det är dags att avsluta ett förållande? antagligen när man ställer sig frågan om man verkligen vill vara tillsammans med denna person... varför fortsätta i ett förhållande där man tvekar såpass mycket? självklart kommer tanken om att göra slut ofta upp i ett förhållande, det beror på grunderna till dessa funderingar är, handlar det om en själv, att man kanske har lite commitment issues, kan man ju ändå försöka komma över dem, om man inte vet med sig att man kommer göra slut längre fram när det har gått för långt, då är det lika bra att göra slut på det när man insett att man inte klarar av att binda sig. man måste helt enkelt tänka igenom sina grunder till varför man har dessa funderingar, är det något seriöst eller är det bara en liten fas man går igenom? är det värt att satsa på ett förhållande som innehåller för många tveksamheter?


tänkte på det här med stjärntecken också... jag är ganska intresserad av det och kan (tyvärr) dömma ganska fort efter stjärntecken, jag vet vilka tecken jag brukar attraheras av och vilka jag inte brukar klicka med, men samtidigt kan man ju inte dömma efter detta eftersom att en människa oftast inte fullt ut är bara en tvilling, kräfta, lejon osv, måste börja se djupare in på personen sen se om det finns något mönster. Brukar läsa mitt dagshoroskop, men tar det inte så allvarligt, mest för att det är roligt o se om det nånsin stämmer...

nu babblar jag massa strunt!


ha ett gott nytt år allihopa!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards